Lada 2105 fiat twin cam injection

Πώς ξεκίνησε η ιδέα...

Ιδέα του Νάσου ήταν να φτιάξει για προσωπικό του παιχνίδι, ένα μικρό, πισωκίνητο, δυνατό και πάνω από όλα οικονομικό αυτοκίνητο. Ενα Lada 2105 με την τοποθέτηση ενός μοτέρ fiat twin cam 2.0. Το αυτοκίνητο γδύθηκε, εγινε ανακατασκευή όλη η καρότσα, φτιάχτηκε μοτέρ με carbs, ανάρτηση, αντιστρεπτικές, άξονες, διαφορικό, εσωτερικό, ταπετσαρίες, ζάντες, εξάτμιση και και και. Μέχρι τότε εγώ δεν είχα μεγάλη συμβολή στο όλο project με λίγη βοήθεια που του προσέφερα σε διάφορες μικροκατασκευές.

Από καρμπυρατέρ σε injection...

Το μοτέρ δεν είχε δείξει μέχρι τότε τι μπορεί να κάνει καθώς τα καρμπυρατέρ δεν ήταν ικανά να αναδείξουν τις πραγματικές ικανότητες αυτού του παλιού 8βάλβιδου μοτέρ. Το πέρασμα σε injection ήταν μονόδρομος και εδώ η συμβολή μου ξεκίνησε. Αποφασίσαμε μαζί την εξέλιξη του συστήματος τροφοδοσίας, της καλωδίωσης, του συστήματος ανάφλεξης, της τοποθέτησης και ρύθμισης του άγραφου εγκεφάλου. Τοποθετήθηκε με πολύ κόπο ένα τετραπετάλουδο από SUZUKI HAYABUSA GEN 1 με κατασκευή όλης της εισαγωγής από εμάς στο χέρι και με τα εργοστασιακά κολλαρα της suzuki. Το μοτέρ ξεπέρασε τα 160hp και πλέον δουλεύει όπως το θέλουμε. Το αυτοκίνητο έχει ήδη λάβει μέρος σε 2 event ιστορικών οχημάτων και εργαζόμαστε στην περαιτέρω εξέλιξή του με βελτιωμένα εξαρτήματα και στόχο τα 190hp.