BMW E46 320ci turbo LPG

Πώς ξεκίνησε η ιδέα...

Όλα ξεκίνησαν με τη θέληση να μετατρέψω ένα αμάξι σε turbo και να ψεκάσω τα εξτρά καύσιμα που χρειάζεται με το σύστημα υγραερίου. Ένα μοτέρ που είναι turbo από το εργοστάσιο, έχει έτοιμη την μειωμένη συμπίεση που χρειάζεται προκειμένου να μην έχει αυταναφλέξεις (πειράκια). Εδώ έχουμε ένα μοτέρ ατμόσφαιρα με πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης για turbo 11:1. Εκμεταλλευόμαστε την πολύ υψηλή αντικροτικότητα του υγραερίου προκειμένου να δουλέψουμε υπερπίεση και να μην έχουμε πειρακια. Βρέθηκαν συνεργάτες οι οποίοι μας προμήθευσαν το κιτ turbo (MAXPEEDING RODS) και το κιτ υγραεριου (EUROPEGAS) και το project ξεκίνησε.

Δες αυτό πρίν βάλεις turbo...

Πληροφορίες σχετικά με τη μετατροπή ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ σε τούρμπο. Στατική και δυναμική συμπίεση, φλατζες, πιστόνια χαμηλής συμπίεσης, knock detection, μοίρες advance, σφυρίλατα πιστόνια μπιέλες, tuning εγκεφάλου, γέμισμα με υγραέριο.

Επιτέλους το πήρα...

Το BMW ήρθε και σας το παρουσιάζω. Πάντα ήθελα να έχω ένα 6κύλινδρο πισωκίνητο τούρμπο. Τσεκάρω αν μπορώ στον εγκέφαλο της Europegas να δώσω τα απαραίτητα έξτρα καύσιμα σε υπερπίεση.

BMW E46 TURBO PROJECT η συνέχεια !!!!

Η μετατροπή ξεκινάει. Τοποθέτηση τουρμπίνας, σύνδεση με τα επιστρεφόμενα λάδια στο κάρτερ, τοποθέτηση intercooler, κατασκευή downpipe, κατασκευή εξάτμισης.

BMW E46 TURBO PROJECT

Τοποθέτηση κιτ υγραερίου και αρχικές ρυθμίσεις .

BMW E46 TURBO PROJECT part2

Η μετατροπή είναι έτοιμη. Οι πρώτες δοκιμές έγιναν και ρωτάω απόψεις από την ομάδα για το πώς είδε το project.

Ας πάμε μια βόλτα το BMW E46 2.0 turbo

Οδηγώ μαζί σας το project και μιλάμε γι'αυτό. Το αυτοκίνητο κατέληξε να έχει με 0,5bar υπερπίεσης περί τα 235hp, δεν κάνει καθόλου πειράκια έως το 0,6bar κατι το οποίο δεν θα ήταν εφικτό με χρήση βενζίνης. Με χρήση βενζίνης θα έπρεπε να έχουμε κάνει retard τον χάρτη ανάφλεξης τουλάχιστον 6 μοίρες και θα έπρεπε να αναβαθμίσουμε όλο το σύστημα παροχής καυσίμου.