Peugeot 3008 1.2turbo 130hp EB2DT-EB2DTS υγραέριο
Peugeot 3008 1.2 turbo 130hp (puretech) μοντέλο 2024 με 3863χλμ στο οδόμετρο.
Μετατροπή σε υγραέριο.
Έρχεται φίλος και μου λέει...
- Είναι σωστό να μετατρέπεις τόσο καινούριο αυτοκίνητο σε υγραέριο;
Η απάντησή μου...
- Είναι επιτακτικό να το μετατρέψεις... και εξηγώ.(η συνέχεια μακροσκελής αλλά έχει ενδιαφέρον)
Τα μοτέρ αυτά με ελαστικό ιμάντα χρονισμού μέσα στο λάδι (wet belt)έχουν μια ευπάθεια. Παρόλο που η εταιρία δίνει πολλά χλμ για την αντικατάστασή του, ο ιμάντας δεν καταφέρνει να κάνει ούτε τα μισά. Αυτό που πιστεύαν πολλοί, είναι οτι το λάδι καταστρέφει τον ιμάντα ενώ στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει αυτό. Η τάση των εταιριών είναι να δημιουργήσουν κινητήρες με λίγα κυβικά αλλά μεγάλες ιπποδυνάμεις με χρήση τούρμπο. Αυτό γίνεται με αυξημένες πιέσεις στα τούρμπο, μεγαλύτερα διάκενα μεταξύ χιτωνίου και εμβόλου αλλά και πλούσιου μίγματος αέρα/καυσίμου προκειμένου να μπορέσει να γίνει ψύξη του θαλάμου καύσεως. Όλο αυτό οδηγεί στην κατά πολύ ταχύτερη μόλυνση του λαδιού λίπανσης του κινητήρα με άκαυστη βενζίνη (υπολείμματα καύσης) και την ταχύτατη καταστροφή την σύνθεσης του ελαστικού ιμάντα χρονισμού. Ο ιμάντα γίνεται κομμάτια (στην κυριολεξία) με αποτελέσματα καταστροφικά πολλές φορές. (σπάσιμο και βαλβιδόσουπα, κομμάτια ελαστικού στην αντλία λαδιού με αποτέλεσμα χαμηλή πίεση λαδιού και πλήρη καταστροφή του κινητήρα, πολύ σύντομες αλλαγές ιμάντα με υψηλό κόστος )
Με το ΥΓΡΑΕΡΙΟ πετυχένουμε κατά πολύ καλύτερη καύση(λόγο της ιδιότητας του ότι είναι αέριο κατά την καύση). Η κατά πολύ μεγαλύτερη αντικροτικότητά του σε σχέση με τη βενζίνη(πολλά ΟΚΤΑΝΙΑ) κάνει τον εργοστασιακό εγκέφαλο να μην γυρίζει μοίρες avance πίσω με αποτέλεσμα την τέλεια καύση.
Όλα αυτά βοηθούν στο να μην μολύνετε το λάδι με άκαυστη βενζίνη με αποτέλεσμα την βελτίωση της ζωής του ελαστικού ιμάντα χρονισμού και αποφυγή πολλών από τα παραπάνω προβλήματα.
Σε συνεργασία με ένα εξαιρετικό σύστημα υγραερίου (EUROPEGAS) και τοποθέτηση από την Autogas Golemis έχουμε τα εξής...
1. ΤΕΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ και μετατροπή του 90% των μετακινήσεων μας με χρήση υγραερίου (ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ)
2. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 100% ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ με μόνιμη 10% ΜΙΚΤΗ ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
3. ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ με αποφυγή πολλών προβλημάτων
ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΤΕΡ).